Monday 25 April 2011

KURSUS KECEMERLANGAN PERKHIDMATAN PELANGGAN

Hasani Management & Consultancy Sdn. Bhd
(Penyedia Latihan yang berdaftar dengan PSMB dan SME Corporation Malaysia)
Mempersembahkan Kursus:
"KECEMERLANGAN PERKHIDMATAN PELANGGAN"
(EXCELLENT CUSTOMER SERVICE)
Satu program yang akan mendedahkan anda cara-cara memperbaiki Prestasi Perkhidmatan Pelanggan bagi memajukan syarikat dan organisasi anda.



TARIKH: 7 & 8 Mei 2011
MASA: 10.30 pg- 6.30ptg
TEMPAT : Dewan Hasani Perai, Megamall Prai Pulau Pinang
TEMPOH KURSUS : 2 Hari
YURAN KURSUS : RM350.00 ( Termasuk 3 kali makan)
SIJIL:
Sijil Penyertaan Hasani-SME Corporation Malaysia akan diberikan kepada para peserta 



MODUL KURSUS
1.                              Mengenali Psikologi Pelanggan 
2.                              Mengutamakan Pelanggan dan Pelanggan Setia.
3.                              Memperbaiki Prestasi Perkhidmatan pelanggan.
4.                              Seni Dalam Pengurusan Pelanggan
5.                              Penggunaan Bahasa Yang Sesuai Dalam Berkomunikasi.
6.                              Memperkukuhkan kemahiran-kemahiran Berkomunikasi.
7.                              Kemahiran Mendengar Dengan Baik
8.                              Tatacara Perundingan Yang Baik.
9.                              Cara Perbualan Telefon Secara Profesional dan beretika.
10.                          Menjaga Imej Diri & Syarikat
11.                          Memperkasakan Hubungan dengan Pelanggan.
12.                          Bagaimana Cara untuk Memastikan Bisnes anda terus berkembang.
13.                          Memupuk Budaya Perkhidmatan Pelanggan yang Cemerlang.
14.                          Memastikan pelanggan Setia dengan syarikat anda.
METADOLOGI KURSUS

1. Menggunakan pendekatan persembahan powerpoint
2. Syarahan
3. Perbincangan Secara Berkumpulan
4. Penerangan menggunakan LCD projektor, 
5. Perbincangan dalam kumpulan, 
6. Kaunseling peribadi/kumpulan.
7. Tenaga Pengajar yang terbaik dan berpengalaman.
8. Nota lengkap
9. Makanan disediakan.

* Sila lihat Flyers untuk mengetahui Objektif, dan Kandungan Kursus

KRITERIA – KRITERIA SYARIKAT ENTERPRISE  KECIL DAN SEDERHANA :

1. Dimaklumkan bahawa syarikat mestilah mempunyai nilai  jualan tahunan tidak melebihi RM25 juta  atau jumlah   pekerja sepenuh masa kurang daripada 150 orang.

2. Syarikat mempunyai nilai jualan tahunan tidak melebihi RM5 juta  atau jumlah pekerja sepenuh masa kurang daripada 50 orang.

3. Syarikat juga mestilah sekurang-kurangnya 60% ekuiti  syarikat dimiliki oleh rakyat malaysia. 



Berikut merupakan dokumen dan pengesahan yang perlu disediakan untuk menyertai program ini :-
Dokumen-dokumen ini adalah untuk mengesahkan bahawa syarikat anda adalah layak untuk mendapatkan Geran Latihan sebanyak 50% dari SME Corp)

Syarikat Sdn. Bhd

1. Lesen Perbandaran / Majlis Daerah
2. M & A
3. Penyata Akaun Syarikat (Tahunan) di audit
4. Penyata KWSP ( bagi pekerja)

Syarikat Enterprise

1. Lesen Perbandaran / Majlis Daerah
2. Lesen Pendaftaran Suruhanjaya Syarikat
Malaysia (SSM)
3. Akaun Syarikat (3 bulan terbaru)
4. Penyata KWSP (bagi pekerja)



 Jika anda  berminat, sila isi borang pendaftaran dan kembalikan kepada kami samada melalui e-mail atau fax.

Untuk Maklumat Lanjut, Sila Hubungi :

Puan Darina / Cik Iefa
Hasani Management & Consultancy Sdn. Bhd
Sungai Petani, Kedah
04-425 2800 (No.Tel)
04-425 3786 (No. Faks)

Pn.Norma / Cik Liyana/ Cik Sazana
Hasani Perai
04-399 1137 (No.Tel)
04-398 1137 (No. Fax)